Ürün Kabul ve Teslim Koşulları:
Ürün kabul ve teslimi hafta içi 09:00 – 18:00 saatleri arasında yapılmaktadır.
Ürünler gönderilmeden önce sitemizden garanti sorgulaması yapılmalıdır.
Ürünler antistatik koruyuculu veya kutulu şekilde teslim edilmelidir.
Ürünler hakkında kabul ve ret kararı servisimizin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
Elden teslim alınan işlemleri sona ermiş ürünler “Arıza Takip Formu” karşılığı teslim edilir.
Arıza takip formu kaybedilmiş ürünler kimlik fotokopisi ve yazı karşılığı teslim edilir.
90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
Seri numarası olmayan ürünler alış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.
Ürünü Garanti Kapsamı Dışına Çıkaracak Kullanıcı Hataları:
Uygunsuz paketleme,
Üründe çatlak ve kırık,
Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,
Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,
Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,
Yanık ve isli yongalar,
Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,
Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,
Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar,
Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
Virüslerden oluşan her türlü problemler,
Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
Cihazlarda yüklü olan yazılımların yetkili servis dışında değiştirilmesi veya silinmesi,
Ürüne yanlış BIOS veya Firmware yüklenmesi,
Ürünün içerisine sıvı girmesi,
Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi,
Durumlarında ürün garanti kapsamı dışında işlem görecektir.
2022 | DATAES Bilgisayar Sistemleri A.Ş. Tüm hakları saklıdır.
Design by | istanbulgrafik